Fotoblog o světě, ve kterém všichni žijeme. O světě, ve kterém se vše dá vyjádřit mnoha způsoby. O světě, jaký si sami vytváříme.

pátek, března 25, 2005

For the first time.

Když jsem poprvé spatřil spatřil fotoblog, byl jsem tou ideou velice nadšen. Teprve o rok později jsem se rozhodl vytvořit vlastními silami něco podobného.

Po dlouhé době příprav a následné realizace svých představ jsem se dopracoval k vyhovujícímu designu a mohu tedy začít. Pokud chcete podotknout něco k celkovému vzhledu či k technické stránce blogu, můžete to připsat sem. V komentářích na to bude místo.

Na tuto stránku plánuji umísťovat fotografie, které sám nafotím. Frekvence příspěvků se bude odvíjet od počtu kvalitních fotek a ten bude nepřímo odpovídat času, který strávím s foťákem v ruce kdekoliv po světě. Budu rád, když se najdou lidé, kteří budou fotkami zaujati, udělají jim radost a zpestří jim jejich den.

Myslím, že tohle je správný okamžik, abych poděkoval jednomu kamarádovi za to, že mi byl ochoten poradit vždy, když jsem potřeboval.

+++ End of transmission +++

2 Comments:

Blogger Ondřej Sloup said...

999.998.997; systém pně funkční;
zmocňuje se mě pocit radosti, neni to nádhera?

20:45

 
Anonymous Anonymní said...

sice nechápu, co máš ty společnýho s lentilkami, ale máš tu krásný fotky =)

14:34

 

Okomentovat

<< Home