Fotoblog o světě, ve kterém všichni žijeme. O světě, ve kterém se vše dá vyjádřit mnoha způsoby. O světě, jaký si sami vytváříme.

středa, února 01, 2006

Tak trochu jiný svět...

Tuto fotku chci věnovat jedné, pro mě velice důležité, osobě. Někdy v životě nastane situace, kdy není vidět žádné správné řešení. Když jsem přemýšlel nad tím, kterou cestou se vydám, byl jsem si vědom toho, že ať se rozhodnu pro kteroukoli možnost, vždy bude moje volba bolestivá. Ale musel jsem jít dál. V tomto případě nebylo možné setrvat na místě.
AVE!

3 Comments:

Anonymous Anonymní said...

Beautiful, Trilo. You have many very nice photos. Thanks for sharing.

Jonathan

22:36

 
Blogger Lizard said...

Great shot - I love the color.

01:05

 
Anonymous Anonymní said...

good idea :)

19:00

 

Okomentovat

<< Home