Fotoblog o světě, ve kterém všichni žijeme. O světě, ve kterém se vše dá vyjádřit mnoha způsoby. O světě, jaký si sami vytváříme.

pátek, srpna 18, 2006

Iraq

Do Iráku jsem tyto prázdniny neměl čas zajet. Namísto toho jsem navštívil starý doubravecký "lázeňský komplex". Ještě si vzpomínám, jak jsem se sem chodil koupat, když jsem byl menší. Ale spousta okolností nebyla k těmto budovám milosrdná. Z Doubravky tedy zmizelo jediné místo, kde se dalo koupat a přibylo další, kde se dá trávit čas s kamenem a sprejem v ruce.

Citát, který použiji, jsem vyhrabal ze změti poznámek, vršících se na mém stole. Byla tam spousta jiných zajímavých věcí. Občas sem něco přihodím. K výběru už snad není nutné nic dodávat.

,,Jisté je, že nepřežije nikdo." - Egon Bondy

1 Comments:

Blogger Nabil said...

Hi, 10x for visiting my blog ;-)

# Arabe : لا للحروب (La lil 7ouroub)
# Italien : No alle guerre
# Anglais : No to wars !
# Français du Québec : Non aux guérres !
# Espagnol : No a las guerras
# Croate : Ne ratovima.
# Grec : Όχι στον πόλεμο (Ochi ston polemo)
# Finnois : Ei sodalle
# Polonais : Nie wojnie
# Allemand : Nein zum Krieg
# Russe : нет войнам
# Estonien : Ei sõdadele
# Catalan : No a la guerra
# Suédois : Nej till krig
# Danois : Nej til krig
# Norwegien : Nei til krig
# Occitan : Non a las guèrras (prononcé "nou a las guerros")
# Tagalog (Philippines) : Hindi sa gerra
# Portugais : "Não às guerras"

23:25

 

Okomentovat

<< Home