Fotoblog o světě, ve kterém všichni žijeme. O světě, ve kterém se vše dá vyjádřit mnoha způsoby. O světě, jaký si sami vytváříme.

úterý, dubna 12, 2005

Jaro na Vltavě

Tak jsem se také jednoho dne vydal do Prahy za účelem obchodu a neopomenul s sebou vzít foťák. Po chvílí přemýšlení jsem se rozhodl, že se vydám směrem k Vltavě. Všude byla spousta turistů, holubů a znenadání na mě vykoukl Karlův most a jemu v patách Pražský hrad. Neváhal jsem a udělal pár foteček. Počasí focení moc nepřálo a barevně tedy fotky nebyly nijak zajímavé, snad je zpestří černobílá úprava. V Praze jsem také objevil pár zákoutí, která v brzké době v nočních hodinách plánuji vyfotografovat.

1 Comments:

Blogger Metallyptica said...

Oh... I miss Praha... :(

It's such a lovely city!

22:35

 

Okomentovat

<< Home