Fotoblog o světě, ve kterém všichni žijeme. O světě, ve kterém se vše dá vyjádřit mnoha způsoby. O světě, jaký si sami vytváříme.

pátek, dubna 29, 2005

Překážka v cestě

Po krátké pomlce opět nová fotka. Během tohoto týdne jsme měl příležitost promluvit si s některými lidmi o mém blogu. Názory byly rozporuplné. Většině se mé fotky líbí, za což jsem rád a budu se je snažit nezklamat a dál pokračovát ve focení. Názory se ale nejvíce rozcházely v hodnocení mých komentářů k fotkám. Jednomu se líbily, druhý je naopak zavrhoval.
A já myslím, že je to tak dobře. Nic se nemůže líbit všem. Nakonec jsem se rozhodl překročit toto pomyslné stéblo a dál si razit svoji vlastní cestu. Jsem to přeci já, kdo rozhoduje, kterou cestou se vydat.

2 Comments:

Blogger Metallyptica said...

Cool! What bug is this one? :) Looks like a lady bug but I guess it's not one...

15:44

 
Blogger Ondřej Sloup said...

The name of that bug in english is click-beetle. I think. But it is a special term so I don't know if that's right.

19:18

 

Okomentovat

<< Home