Fotoblog o světě, ve kterém všichni žijeme. O světě, ve kterém se vše dá vyjádřit mnoha způsoby. O světě, jaký si sami vytváříme.

neděle, prosince 10, 2006

Vod[ k ]a

Dnes byla veliká zima. Přemýšlel jsem, proč tomu tak je a nalezl jsem možné vysvětlení. Na internetu jsem nedávno četl, že za 4,5 miliardy let se prý Mléčná dráha srazí s jinou galaxií, která se k nám přibližuje rychlostí 300 tisíc kilometrů za vteřinu. Docela mě to zjištění rozhodilo a ještě dlouho jsem pak přemýšlel nad tím, jestli si nemám jít koupit svíčky. Napadlo mě totiž, že jestli ta galaxie poletí směrem od Slunce, tak tu potom bude děsná tma a já tu blížící se galaxii neuvidím. A to bych nechtěl. Nakonec jsem si ale uvědomil, že máme svíčky ve sklepě, takže až tu galaxii uvidím přilétat, podívám se, jestli letí na Slunce a podle toho se zařídím. Nebo je taky možné, že zima je proto, že je Prosinec, ale to mi nedávalo smysl, ta letící galaxie mi přišla daleko rozumnější.


2 Comments:

Blogger Virginie said...

Great idea and nice picture! Congratulations!

16:54

 
Anonymous Anonymní said...

If I understood your language I would comment on this post but as a word of advice... do not drink and take pills it doesnt solve your problems.

01:49

 

Okomentovat

<< Home