Fotoblog o světě, ve kterém všichni žijeme. O světě, ve kterém se vše dá vyjádřit mnoha způsoby. O světě, jaký si sami vytváříme.

středa, ledna 31, 2007

100. post

První třímístné výročí. Přemýšlel jsem, co napsat. Dnes jsem podruhé přečetl Frommovo geniální Umění milovat. U mě se zařadilo mezi knihy, které, ve chvíli kdy jsou dočteny, mění svět. Při čtení mě napadala spousta otázek. Vzpomněl jsem si na osoby, které změnili můj život.
Původně jsem chtěl umístit citát od Fromma, ale nejlepší bude, když si ho každý přečte sám. Vybral jsem citát, který jsem si přál přečíst jedné osobě. Spousta věcí se od té doby změnila a nejspíš je čas celý tento vztah ukončit a začít někde jinde. Tohle je nejlepší fotka, kterou jsem, za dobu co fotím, udělal.


I love you not only for what you are
but for what I am when I am with you.

I love you not only for what you have made of yourself
but for what you are making of me.

I love you for the part of me that you bring out.

[Elizabeth Barett Browning]


1 Comments:

Blogger Kelly said...

Hi! I like your bubbles.

23:13

 

Okomentovat

<< Home